آخرین اخبار

دلار و یورو تغییر کانال دادند

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای و یورو امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه یک کانال بالا رفت .

اشتراک گذاری
22 فروردین 1402
کد مطلب : 4422

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه قیمت سکه امامی در سایت کانون صرافان ایرانیان مانند روز گذشته  مسیر نزول را دنبال کرد. آن طور که سایت مذکور اعلام کرده قیمت سکه امامی  امروز با کاهش ۶۶۴ هزار تومانی در سطح ۳۰ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان قرار گرفت.روز گذشته هم نرخ سکه امامی در سایت فوق۲۸۰ هزار تومان کاهش را تجربه کرده بود. 

همچنین  قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز به طور میانگین رقم ۱۸ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان را نشان می‌دهد؛ که نسبت به دیروز ۱۷۹ هزار تومان افت کرده است. دیروز هم نرخ نیم سکه ۸۰ هزار تومان پایین آمده بود. 

 قیمت ربع سکه  نیز در کانون صرافان حدود ۱۱ میلیون و ۱۲ هزار تومان اعلام شده است.این قیمت نسبت به عصر دیروز ۱۸۱ هزار تومان پایین تر است. روز گذشته هم ربع سکه ۷۸ هزار تومان ارزان شده بود. 

دلار و یورو تغییر کانال دادند

قیمت دلار مبادله ای امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه یک کانال بالا رفت .

اسکناس آمریکایی در این مرکز امروز در محدوده ۴۱ هزار  ۴۹۲ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل نزدیک به ۵۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد. 

نرخ یورو اسکناس هم امروز مانند دلار یک کانال صعود را ثبت کرد. آن طور که مرکز مبادله اعلام کرده نرخ یورو امروز وارد کانال ۴۵ هزار تومان شده و بر روی سطح ۴۵ هزار و ۳۶۲ تومان قرار گرفته است. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۴۲۰ تومان صعود کرده است. 

قیمت درهم امارات نیز همانند دیگر ارزها با رشد قیمت ۲۳۵ تومانی در سطح ۱۱ هزار و ۲۹۸ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار دیروز  وارد کانال ۳۷ هزار تومان شد و در بازار امروز تا سطح ۳۷ هزار و ۷۲۰تومان بالا رفت. روز گذشته دلار حواله ای در سطح ۳۷ هزار و ۲۷۰ تومان به کار خود پایان داده بود.

یورو حواله نیز امروز به کانال بالاتر رسید و با ۴۱ هزار و ۲۳۸ تومان به فروش رسید. نرخ یورو حواله امروز ۴۱ هزار و ۲۳۸ تومان بود. قیمت درهم حواله نیز ۱۰ هزار و ۲۷۱ تومان اعلام شده است. 

دلار توافقی ارزان شد 

قیمت دلار امروز  دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان کانال ۴۳ هزار تومان را از دست داد و به طور میانگیندر  حدود ۴۲ هزار و ۸۷۵ تومان اعلام شده است.این قیمت درمقایسه با عصر دیروز تقریبا ۴۵۸ تومان پایین تر است. 

عقب نشینی نرخ یورو توافقی

در همین سایت  قیمت یورو  توافقی ۴۵۸ تومان پایین آمد  و در محدوده ۴۶ هزار و ۸۷۵تومان به فروش رسید.روز گذشته نرخ یورو در سایت مذکور روز گذشته هم ۱۷۰ تومان کاهش را ثبت کرده بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =